sâmbătă, 21 mai 2016

Cladirea Burj Khalifa din monede

Organizația 1leu.org, își propune ca astăzi să strângă 1.000.000 de monede pentru construirea primului centru medical independent de oncologie și hematologie pediatrică din România.
Pentru acest lucru mi-am propus să strâng cel puțin 1.000 de monede de 10 bani și să le donez. Ca să le donez într-un stil artistic am realizat clădirea Burj Khalifa din aceste monede. În construirea clădirii am folosit 1047 de monede de 10 bani. iar vârful l-am realizat din 3 monede de 5 bani și 3 monede de 1 ban.


Toate cele 1053 de monede alături de monedele cu care am realizat inimile și acea monedă de un euro (două postări mai vechi), am fost să le donez. Am avut 4.8 Kg de monede. Cei de la organizația 1leu.org mi-au dat cadou și o brățară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare