luni, 9 mai 2016

2016 - Achiziție 6: Monede din Republica Moldova

Cu ocazia mini-excursiei în Chișinău, am păstrat câteva monede aflate în circulație în acest moment. Însă monedele aflate acum în circulație 5, 10, 25 și 50 de bani, le aveam deja.
Ceea ce îmi doream eu foarte mult era moneda de 1 leu moldovenesc din 1992.
Sursă imagine: Leu moldovenesc

Pentru aceasta am mers la târguri organizate cu vechituri și am găsit-o să o cumpăr cu 10 lei moldovenești (înseamnă aproximativ 2 lei RON). Nu am stat să negociez și am cumpărat-o direct chiar dacă avea un mic semn pe față.
Am găsit să cumpăr și moneda de 5 lei moldovenești din 1993, însă îmi cerea 100 de lei (echivalentul a 20 RON) pe ea , și nu am fost dispus să plătesc atât de mult pe ea. La fel am găsit și moneda de o rublă cu Mihai Eminescu. Este o metodă foarte căutată, însă mi-a cerut 150 de lei pe ea, și nu i-am dat atât demult. Așa că am cumpărat doar moneda de 1 leu moldovenesc din 1992. Monedă pe care mi-o doream foarte mult.
Pe lângă moneda de 1 leu moldovenesc am luat și monede de 5, 10 și 25 de bani, aflate în circulație ca să le înlocuiesc pe cele din colecție.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare