miercuri, 25 mai 2016

2016 - Achiziție 9: Medalii de la Zaanse Schans

Când am fost în Olanda, în Zaanse Schans, pe lângă setul de monede cumpărate am luat și medalii specifice zonei, ca la orice muzeu care se respectă:
  • Prima medalie a costa 1 euro, și a fost realizată dintr-o monedă de 5 eurocenți:

Sursă: Colecția personală

Ce îmi place foarte mult la această medalie este că printr-o coincidență moneda de 5 cenți a fost așezată astfel încât să iasă și pe partea de verso a medaliei printul monedei de 5 cenți.
  • Cea de a doua medalie a costat 2 euro și a fost cumpărată de la tonomat:
Sursă: Colecția personală

Chiar dacă nu apreciam eu foarte mult genul acesta de medalii, am zis să le iau pe cele două și să le adaug la colecția mea de medalii foarte redusă din punct de vedere numeric. 
Eu până acum m-am axat foarte mult pe colecționarea de monede și de aceea medaliile nu mă pasionau și nici nu căutam să adaug la colecție.
Nici în acest moment nu sunt foarte atras de medalii, însă cele două m-au atras, dată fiind zona de unde le-am achiziționat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare