luni, 7 martie 2016

Colecție de coastere

Colecție de coastere - am avut și eu această manie de strângere a suporturilor de pahar catonate, și încă mai apare uneori, când sunt într-o berărie și văd un coaster frumos. Pentru prima dată a apărut când am fost în Praga. Am stat în Praga 7 zile și cum în fiecare zi mergeam într-un nou local, de fiecare dată vedeam noi coastere, care de care mai interesante ci nu clasicele rotunde de la noi. Cam în a doua sau a treia zi a excursiei și eu și înca trei prieteni am început să luam din fiecare local coastere. Erau localuri care aveau mai multe tipuri. Noi luam câte unul din fiecare tip, ca să ne facem colecția mai mare. După ce ne-am întors în țară și mai mergeam în berăriile noastre mai luam câte unul din unele berării dar nu mai aveam ardoarea pe care o aveam în strângerea lor în Praga. Astăzi mai iau câte unul doar dacă mi se pare interesant și când merg în străinătate și mai văd câte unul frumos îmi aduca aminte de acea colecție și mai câte unu zicând că îl pun la colecția mea, însă de multe ori îl pierd până să ajung acasă. Și astfel nu mai ajunge la colecție. Însă am coastere din mai multe țări. Din unele țări poate doar câte unu singur. În România am și câștigat odată un set de patru coastere de la Ursus. A fost un concurs în Curtea Berarilor unde câțiva prieteni de-ai mei au câștigat câte un tricou iar alți 3-4, printre care și eu, am câștigat acest set de patru coastere.
În momemntul de fața am undeva la vreo 30 de coastere. Am scanat câteva dintre ele și le-am pus aici.


Coaster Ursus
Coaster Ursus
Coaster Ursus
Coaster Ursus
Coaster
Coaster Timisoareana
Coaster Staropramen
Coaster
Coaster
Coaster din Munchen
Coaster
Coaster
Coaster Gambrinus
Coaster
Coaster Curtea Berarilor
Coaster din Bruxelles - Belgian Brewers


Colecția mea este una mică, de amator, însă sunt foarte multe persoane care colecționează aceste obiecte și le acordă o atenție foarte mare. Am văzut în foarte multe magazine de suveniruri, coastere de vânzare și de foarte multe tipuri, deci este un domeniu abordat de foarte multe persoane.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare