miercuri, 13 aprilie 2016

Din inimă pentru spitalul copiilor

De Dragobete am vrut să promovez iubirea românească și am realizat două inimi din monede românești. Săptămâna trecută am realizat o monedă de 1 EURO din monede românești și am zis că voi dona monedele folosite pentru campania desfășurată pentru strângerea a unui milion de monede pentru spitalul copilului.
Pe lângă aceste monede îmi propun să restrâng monedele folosite pentru realizarea acestor două inimi și să le donez acestei campanii.
În realizarea primei inimi am folosit 34 de monede de 10 bani.

Pentru realizarea celei de a doua inimi am folosit cele 34 de monede de 10 bani, 32 de monede de 5 bani, 22 de monede de 50 de bani și 9 monede de 1 ban.

În total pentru cele două inimi am să donez 131 de monede.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare